Jag=Tjatig O.o

Hejheej! Jag vet att jag är lite tjatig som bytt blogg typ hundra gånger, men nu är jag fast =) Och välkommna alla som inte kollat in några av mina bloggar. Den är inte riktigt klar än men snart. Jag får juh bara vara inne tre dagar i veckan (!) på datan, fyra om jag sköter mig xD Kort sammanfattning av dagen:

Skola
Börjat med B-Språk (Spanska)
En mindre dag kvar till min födelsedag (Lördag<3)
En mindre dag till Gbg (Lördag)
Kaba Mordern kvar i Americas Best Dance Crew =) (kollar inte så ofta men Kaba är mina favoriter<3)
Längtar ännu mer efter att få börja dansa!! (Vet inte vad jag dansar, men kul är det xD)
varit hos Kattis och ätit middag (mums!!)

Typ det jag gjort idag....i morron blir det shopping med tjejgänget<3 (Puss&Kram)
Tänkte köpa ett par nya byxor (Jeans elr??) , Ny skolväska om det finns nån snygg :/ , Byxor till dansen =) , och mycket, mycket mer <3<3<3 Ti Amo.......MaddeAndeo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0